חדשות

כנס HIPPY International 2019 מגיע לירושלים!

1 אפריל, 2019
אנחנו שמחים להכריז שכנס HIPPY International 2019 מגיע לירושלים! מ1-4 לאפריל, 2019, מנהלת תוכנית היפי הבינלאומית מרים ווסטהיימר ומנהלי היפי מכל רחבי העולם יגיעו לישראל למכון שבו התוכנית נוסדה כדי ללמוד, ללמד, לשתף, ולחגוג את הצלחתה ואת תרומתה של התוכנית ב50 שנים האחרונות.

תוכנית HIPPY USA חגגה 30 שנות פעילות וקיבלה ברכות מהילרי קלינטון!

1 נובמבר, 2018

לפני 30 שנה הכירה הילרי קלינטון, שהיתה אז הגברת הראשונה של מדינת ארקנסה, את תוכנית HIPPY של המכון. היא הביאה את התוכנית לארצות הברית, ומאז השתתפו בHIPPY USA מעל 16,000 משפחות. ראו למטה את הברכות של גב' קלינטון על אירוע חגיגת 30 שנה של HIPPY USA!

כנס נקרא יחד בערבית

כנס מנהלים ומורים ערביים ממזרח ירושלים במכון - "יחד נקרא בערבית" מתרחבת!

16 אוקטובר, 2018

ביום שלישי 16/10 אירחנו במכון כ -25 מנהלים ומורים מ 14 בתי ספר ערביים ממזרח ירושלים לחשיפת תכנית "יחד נקרא בערבית". תכנית "יחד נקרא בערבית ",פועלת זו השנה השנייה במזרח ירושלים בשיתוף עם משרד החינוך והעירייה, ומטרתה לקדם ילדים בכיתה א' אשר נמצאים בפער לימודי מול חבריהם. בשנה שעברה פעלה התכנית ב-30 כיתות, ולאור הצלחתה מתרחבת התכנית השנה ל- 90 כיתות. מנהלי בתי הספר הגיעו לשמוע ולהיחשף לתכנית שתגיע גם לבתי הספר שלהם.

בימים אלו אנו עובדים על פיתוח שלב ב' של התכנית , לכיתות ב'.

קרא עוד

“We Don’t Need Another Hero”: Heroes and Role Models in Germany and Israel

Citation:

Gad Yair, Girsh, Yaron , Alayan, Samira , Hues, Henning , ו Or, Elad . 2014. “&Ldquo;We Don&Rsquo;T Need Another Hero&Rdquo;: Heroes And Role Models In Germany And Israel”. Comparative Education Review, 58, 2, Pp. 269-295.

תקציר:

This study provides insights about attitudes toward heroes and role models in German and Israel. We expected German and Israeli school textbooks and teachers to provide varying renditions for the traumatic effects of World War II and the Holocaust, and for students to express different attitudes about the role of heroes in their lives. In contrast, the study found that German and Israeli adolescents share perceptions about heroes and role models, suggesting that either there are no such models today or that heroes and role models are overblown and dangerous for democracy. In doing so they reflect a broader consensus among their teachers and the school textbooks they use.