בוגר העברית מונה לסמנכ"ל אסטרטגיה ואופרציה בחברת הסטרט-אפ Somite.ai

23 ספטמבר, 2024
Shai Kivity - VP Strategy and Operations at Somite

Shai Kivity - VP Strategy and Operations at Somite
לאחר שהשלימה גיוס פרי-סיד של מעל ל-10 מיליון דולר, חברת הביו-טק Somite.ai, של היזם הסדרתי ד"ר מיכה ברקסטון בשותפות עם חוקרים מובילים מ-MIT ובית הספר לרפואה של הרווארד, המפתחת מודלי-תשתית של AI בתחום ביולוגיית תאי הגזע, הודיעה על הרחבת ההנהלה עם מינויו של שי קיוויתי לתפקיד סמנכ"ל אסטרטגיה ואופרציה, זאת לאחר שחרורו מ-250 ימי צו 8 בהם פיקד על לוחמים בעזה במסגרת מלחמת חרבות הברזל.

שי קיוויתי מגיע עם רקע של מעל עשור בתפקידי מפתח בתחומי פיתוח עסקי, אסטרטגיה ואופרציה, יסייע בהמשך הצמיחה של Somite.ai ויוביל את פיתוח ויישום האסטרטגיה של החברה בשוק הגלובלי. בתפקידיו הקודמים שימש שי קיוויתי כמשנה למנכ"ל ועובד ראשון בארה"ב בחברת 4M Analytics בה הוא בנה את המטה הבין-לאומי של החברה באוסטין, טקסס. לפני כן, הוא הוביל בחברת Alvarez & Marsal ארגון מחדש של מספר חברות ענק. בעברו, שירת כעשור במסגרת תוכנית תלפיות להכשרת מנהיגות ביטחונית-טכנולוגית בצה"ל בתפקידי טכנולוגיה שונים, וביצע שירות קרבי בסיירת צנחנים. כראש מדור במחלקת האמל"ח של זרוע היבשה, לקח חלק בפרויקט שזכה בפרס ביטחון ישראל. במסגרת שירותו הצבאי השלים תואר כפול באוניברסיטה העברית בפיזיקה ומדעי המחשב במסגרת תכנית תלפיות. בעל תואר שני ביחסים בין-לאומיים מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במנהל עסקים ופיננסים מבית הספר המוביל בעולם למנהל עסקים The Wharton School, בהצטיינות יתרה, ותואר שני במנהל ציבורי מ-Harvard.

החברה, אשר נוסדה באוקטובר 2023, מפתחת את הפלטפורמה AlphaStem, המאפשרת באמצעות AI גילוי ואופטימיזציה של תרפיות חדשות, ומייצרת דאטה חדש בקנה מידה עצום, דבר שבתורו מוביל לתגליות ביולוגיות חדשות. לאחרונה הכריזה על השלמת סבב גיוס פרי-סיד של מעל ל-10 מיליון דולר בהשתתפות קרן ההון סיכון של חברת הפארמה היפנית Astellas Venture Management וכן Montage Ventures שנציגיהן הצטרפו לדירקטוריון החברה כמשקיפים.

לכתבה המלאה >>>
צילום: לינקדאין