מה חדש?

הטבות לבוגרים

c-value - financial consulting

הטבה לבוגרי העברית מחברת C-Value

C-Value אחת החברות המובילות בישראל במתן שירותי הערכות שווי, ייעוץ כלכלי, עסקי וחוות דעת מומחה לחברות ישראליות ובינלאומיות, פרטיות וציבוריות מובילות.

קרא עוד

​מלווה מאות לקוחות מדי שנה ומספקת הערכות שווי, חוות דעת מומחה וסיוע בקבלת החלטות כלכליות לעסקיים וחברות. בנוסף, מומחי הפירמה ממונים כמומחים ובודקים מטעם בתי משפט וגופים סטטוטוריים שונים בתיקים מורכבים הדורשים ידע מעמיק רב בתחומי הכלכלה, הערכות השווי והמימון.

C-Valueעומדת בחזית הידע בפעילותה והציבה לעצמה כסטנדרט לפעול על פי התקנים המחמירים ביותר, הן של הרשות לניירות ערך, ה-SEC, והן על פי לשכת רואי החשבון הישראלית וה-IACPA. כמו כן, לחברה ידע מעמיק וניסיון רב באשר לכללי הדיווח הישראליים והבינלאומיים, US-GAAP ו-IFRS.

​צוות העובדים והמנהלים של החברה הינו בעל ידע וניסיון רב בתחומים מגוונים של התעשייה וכולל רואי חשבון, כלכלנים, אנליסטים ואנשי פיתוח עסקי. ניסיונו של הצוות מורכב הן מרקע עשיר כמנהלים ומובילי תהליכים בחברות והן מביצוע אלפי עבודות כלכליות בתחומים שונים.

בוגרי האוניברסיטה העברית זכאים לשתי הטבות מחברת C-Value:

ייעוץ וסיוע בעסקאות ושוק ההון: הניסיון הרב בעסקאות מיזוגים ורכישות (M&A), כמו גם בפירוק שותפויות, הצעות רכש, הנפקת חברות ובחינת כדאיות השקעות מאפשר למומחים בחברתנו להעניק סיוע בקביעת השווי ההוגן לעסקאות.

בוגרי האוניברסיטה העברית זכאים לפגישת ייעוץ לשעתיים במחיר סמלי של 100 ש"ח

הערכות שווי חברה לדוחות כספיים ולצרכי מס: לחברת C-Value ניסיון בביצוע אלפי הערכות שווי לחברות, קרנות וגופים מהגדולים בישראל במגוון ענפים שונים: מסחר ותעשייה, היי טק, קלין טק, ביו מד, נפט וגז, שירותים וכדומה.​ את רשימת הלקוחות המרשימה ניתן לראות באתר הבית של החברה.

בוגרי האוניברסיטה העברית זכאים ל-20% הנחה על הערכת שווי החברה

ליצירת קשר עם החברה:

מייל: Office@cvalue.co.il
טלפון: 03-7653333
אתר החברה: https://www.cvalue.co.il

* ההנחה היא בהצגת כרטיס בוגר

קראו פחות
Noga - Consultancy

נגה - ייעוץ והכוונה ללימודים בחו"ל

האם אי פעם דמיינתם איך זה ללמוד בחו"ל?  האם המחשבה על הלימודים בחו"ל עושה לכם פרפרים בבטן?

קרא עוד

כשחושבים על לימודים בחו"ל, עולות הרבה שאלות וחששות. האם אני אצליח? איך אני אסתדר? האם זה הדבר הנכון עבורי עכשיו?  או בכלל?

רשת הבוגרים של האוניברסיטה העברית גאה להציג שיתוף פעולה ייחודי עם חברת נגה - שירותי סיוע והכוונה ללימודים בחו"ל.

חברת נוגה עומדת לרשותכם, החל משלב בחירת האוניברסיטה המומלצת עבורכם, דרך כתיבת החיבורים, כתיבת מכתבי ההמלצה, קורות חיים, מילוי הטפסים ועד להכנה לראיונות האישיים.

צוות המלווים מורכב מבוגרי התוכניות היוקרתיות ביותר במגוון אוניברסיטאות ברחבי העולם שבשנים האחרונות עזרו לסטודנטים רבים להתקבל לבתי הספר הנחשבים בעולם, להשיג מלגות ולהגשים חלום.

ההטבה לבוגרי האוניברסיטה העברית כוללת:

  • מפגש ייעוץ חינם
  • הנחה מיוחדת של 10% רק לבוגרי העברית
    רק עד ה-01.09.2022 - בוגרות ובוגרי העברית מקבלים 15% הנחה!

     

לחצו כאן כדי לקבל פרטים נוספים ולקבל את ההטבה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד הלינקדאין

קראו פחות
לכל ההטבות >

הבוגרים שלנו

VP R&D Orcam - Dr. Yonatan Wexler

ד"ר יונתן וכסלר - סגן נשיא מחקר ופיתוח של OrCam

VP RD Orcam - Dr. Yonatan Wexler

נולד ב-1971 בירושלים. נשוי לניקול ואב לשני ילדים. בוגר תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב מהאוניברסיטה העברית ודוקטורט מאוניברסיטת מרילנד בארה"ב. את הפוסט-דוקטורט שלו עשה באוניברסיטת אוקספורד ובמכון ויצמן למדע. בשנת 2006 עבר מעולם האקדמיה לעולם העסקי והצטרף לחברת מיקרוספוט בתור איש מחקר. בשנת 2010 הצטרף אל פרופ' אמנון שעשוע, שאותו הכיר עוד לפני, וזיו אבירם להקמת מיזם חדש – אורקם בו משמש כסגן נשיא מחקר ופיתוח.

קרא עוד

 

על החברה

אורקם נוסדה בשנת 2010 על ידי פרופסור אמנון שעשוע וזיו אבירם במטרה לרתום את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם כדי לפתח מוצרי עזר מבוססי בינה מלאכותית.

המכשיר המתקדם ביותר של החברה הוא OrCam MyEye 2 - מכשיר עזר מהפכני המסייע לעיוורים ולקויי ראייה. ה-OrCam MyEye 2 הינו מכשיר אלחוטי וקומפקטי שכולל מצלמה זעירה וחכמה, המתלבש בקלות על כל סוגי המסגרות למשקפיים באמצעות מחבר מגנטי. בסיוע הבינה המלאכותית ובהוראת המשתמש, המכשיר מסוגל לזהות טקסט מודפס או דיגיטלי מכל משטח ולהקריאו באוזנו של המשתמש, לזהות פרצופים, מוצרים, שטרות כסף, צבעים ועוד. כל זאת, בזמן אמת וללא צורך בחיבור לאינטרנט. המכשיר האינטואיטיבי מופעל באמצעות מחוות ידיים בסיסיות, והוא עוצב ותוכנן לשימוש בכל הגילאים ובכל הרמות של לקויות הראייה.

כיום אורקם מונה כ-310 עובדים בארץ ובעולם. משרדיה הראשיים ממוקמים בירושלים ומשרדים נוספים באנגליה, ארה"ב, וגרמניה.

על השילוב

> את לימודיי באוניברסיטה התחלתי מלימודי מתמטיקה, את מדעי המחשב הוספתי מאוחר יותר. לתכנת למדתי עוד בתיכון, הספקתי גם למכור תוכנה בתור תיכוניסט וחשבתי שמדעי המחשב לא יעזרו לי במיוחד. במתמטיקה ראיתי הרבה יותר שאלות מעניינות ודברים שהיו נראים לי קסומים. נמשכתי מאוד לתחום עיבוד תמונה. היו לכך שתי סיבות – הראשונה היא דווקא אומנותית, תמיד נמשכתי לאומנות ויזואלית. הסיבה השנייה כי זה נראה לי נושא מלהיב עם המון בעיות פתוחות. זה היה מאוד שונה ממדעי המחשב שעסוקים בדברים פנימיים של המחשב. עם זאת, כשהייתה לי את האפשרות להוסיף תואר במדעי המחשב בשנה השלישית – מיד הוספתי אותו מכיוון שהיו קורסים מאוד מעניינים. בתור ילד שרק סיים תיכון אתה לא מודע למלוא הדברים הקיימים, ככל שהתקדמתי יותר בלימודים שלי – מצאתי יותר ויותר דברים מרתקים. לאחר סיום התואר הראשון ראיתי שיש המון דברים נוספים שאני עוד לא יודע לפתור, לכן המשכתי לדוקטורט באוניברסיטת מרילנד. המוסדות שונים זה מזה וגם חוויית הלימודים משתנה ככל שאתה מתקדם יותר. הסביבה האקדמית נותנת לך מוטיבציה כי אתה מוקף באנשים משכילים ומדהימים שפותחים בפניך עולמות חדשים. זה נותן קפיצה מחשבתית והרבה כלים לעתיד.

> היה לי מזל שמצאתי את התחום שגם מעניין אותי ואני גם טוב בו. תחום שלא בהכרח חשבתי עליו. אני עדיין סקרן מה עוד אפשר לעשות, עוד לא התחלתי להתעייף. החיבור בין התעשייה לבין האקדמיה זה חיבור שאני מאוד נהנה ממנו. בימינו מאוד נפוץ לשנות את תחום הלימוד אחרי שנה-שנתיים וזה בסדר גמור. עד שאתה לא מגיע לעולם האקדמיה – אתה לא ממש יודע מה מעניין אותך באמת, במה אתה טוב ומה אחרים רוצים שתעשה. בכל מקרה חשוב שהתחום שלך יעניין אותך ותהנה ממה שאתה עושה.

> תמיד אהבתי דברים שעובדים, לבדוק פתרונות מול המציאות. כשסיימתי את התואר, מצאתי שההתפתחויות המעניינות היו באקדמיה ולא בתעשייה.  עלו שם שאלות מעניינות בתחומים רחבים אבל התשובות עדיין לא היו ברמה מספיק טובה לתעשייה. לכן היה מוקדם מדי לעבור לתחום המעשי. עם התקדמותי בלימודים והתקדמות טכנולוגית בעולם הדברים השתנו. מכיוון שאני בן אדם מאוד פרקטי – כשראיתי את ההזדמנות לעבור לעשייה מוחשית – עשיתי זאת. הצטרפתי לקבוצת מחקר במיקרוסופט שעסקה בבעיות זיהוי דמויות וסמלים בתמונות. כלומר המשכתי לעסוק במחקר ולפרסם אבל עם השלכות שימושיות. לדוגמה, פיצחנו אלגוריתם שידע למצוא ולזהות כתב על גבי דברים שונים, בין אם זה כתב על הקיר או שלט או דף עם טקסט. בעזרתו הצלחנו לעבור על מאות מיליוני תמונות ולזהות מה כתוב שם. זו הייתה בעיה שנבעה מצורך של מוצר ודרשה פתרון מחקרי באמצעות חשיבה אקדמית מחוץ לקופסה.

> אורקם הוקמה כשהייתה תחושה שאנחנו נמצאים בנקודה בזמן שאנחנו נוכל ליצור מוצרים חדשים שיכולים לעזור לאנשים. מוצרים לבישים שישמשו כעוזרים אישיים.  בני אדם הם יצורים מדהימים, עם הרבה יכולות. עדיין יש דברים שאנחנו פחות טובים בהם ונשמח לעזרה. למשל חשבון. כל מחשבון יעיל ומדויק פי כמה וכמה מבן אדם רגיל. הרעיון של ליצור דברים שעוזרים לאנשים – מדליק אותי. זה מה שאנחנו עושים באורקם – אנחנו בונים כלים שנותנים יכולות משופרות לאנשים ביום-יום. יש אוכלוסיות עם קשיים מסוימים. למשל, עוורים וכבדי ראיה מתקשים בדברים מסוימים כמו קריאה וניווט ולכן התחלנו בזה. כיום אנחנו גם בונים מכשירים לכבדי שמיעה. אלה מכשירים המאפשרים לאותם אנשים למצות את הפוטנציאל שלהם. יש הרבה דברים נוספים שאנחנו מתכוונים להגיע אליהם ולבנות אותם.

> אורקם לא חברה סטרטאפ טיפוסית. ברוב המקרים חברות עוטפות יכולת טכנית לטובת צורך בשוק. עיקר העבודה הוא המעטפת וההתאמה. באורקם אנחנו ממציאים טכנולוגיה חדשה לטובת יצירת שוק חדש.   החלק של החדשנות גדול בהרבה מהנורמה. אנחנו לא רק מייצרים משהו אלא עושים גם את כל עבודת המחקר העומדת מאחורי כל מוצר. התפקיד שלי דורש ניהול של הרבה מאוד אנשים מאוד מוכשרים בתחומים שלהם. את הפיתוח אנחנו מתחילים מהרעיון איך לעזור ולמי לעזור, ממשיכים לאלגוריתמיקה ולחומרה שיכולה להריץ את האלגוריתם ועד לממשק המשתמש והמוצר הפיזי עצמו. היום, המוצרים שלנו, זמינים ב-25 שפות ביותר מ-50 מדינות ומיוצרים בקו ייצור של ממש פה בארץ. כל התהליך הזה דורש המון מומחים – אלגוריתמיקה, תורת הלמידה, הנדסת תוכנה, ראיה ממוחשבת, זיהוי שפה, עיבוד שפה טבעית, אופטיקה, אקוסטיקה, פלסטיקה, עיצוב וגם אנשי מכירות. זה תהליך אדיר והצלחנו לעבור משלב הרעיון – לבנות מכשיר לכבדי ראיה – ועד לשלב המוצר בתוך 3 שנים בסך הכל.  

> עוד מעט אנו נשיק מוצר חדש המיועד לכבדי שמיעה. תארו לעצמכם מצב בו אתם יושבים במסעדה, כשנחזור לשבת במסעדות, ומולכם יושב אדם אחר אותו אתם רוצים לשמוע אך מתקשים לעשות זאת בגלל הרעשים מסביב. כשאנחנו מקשיבים למישהו אנחנו נעזרים גם בחוש השמיעה וגם קוראים את השפתיים של אותו בן אדם, גם אם לא מבחינים בכך. אנחנו שומעים יותר טוב כשמסתכלים על השפתיים. המוח יודע כיצד לשלב את המידע כדי לעזור לנו להבין. בנינו מכשיר שיודע לסנן את כל הרעשים מסביב, כולל קולות של אנשים אחרים, ולהדגיש רק את קולו של האדם עליו אתם מסתכלים באמצעות שילוב של טכנולוגיות זיהוי שפה וקולות דיבור וגם קריאת שפתיים. זה מאפשר לשבת בחדר רועש ובעזרת המכשיר שלנו לשמוע את הבן אדם הספציפי, ללא כל הרעשים מסביב. זה שונה בהרבה ממכשיר שמיעה רגיל שמגביר את כל הרעידות באוויר ומעביר לאוזניים. המכשיר שלנו מאפשר לאנשים עם ליקויי שמיעה לשמוע אנשים אחרים כאילו היו יושבים בחדר שקט ומדברים אחד על אחד. זה מגניב, זה מכשיר שמיעה שקורא שפתיים, דבר שלא היה מעולם.

> הטכנולוגיה שלנו היא אומנם יקרה אבל בהשוואה לפתרונות אחרים – דווקא זולה יותר. מה גם שזה מאפשר דברים שהלקוחות שלנו לא יכלו לעשות קודם. בהרבה מקומות המכשירים שלנו מכוסים על ידי ביטוחים. כמובן שכשמייצרים טכנולוגיה כה חדשנית – הכיסויים הרגילים לא מספיקים אחרינו. הרגולציה דורשת עדכון כדי לשלב פתרונות שלא היו קיימים קודם לכן.. מכשירי שמיעה, ברוב המדינות, כבר מכוסים על ידי הביטוח. מכשירי ראיה – לא היו לפני כמה שנים. היו כלי עזר אחרים – מקל, כלב ראיה. לא היה משהו מתוחכם שיכול לעשות הרבה יותר. כמובן שזה יבוא. אנשים מגיעים לגיל 40-50, הם בשיא הקריירה שלהם ופתאום העיניים מתחילות להתקלקל. הם השקיעו בעצמם, החברה השקיעה בהם, שווה לכולם שהם יוכלו להמשיך לתפקד. הטכנולוגיה שלנו עוזרת גם לילדים ומאפשרת להם להתפתח לצד ילדים אחרים ללא ליקויי ראיה. יש לנו לפחות שני אנשים שכבר סיימו את התואר השני שלהם למרות שהם בקושי יכולים לראות. בחורה מ-MIT לקראת סיום הדוקטורט שלה. זה מדהים, לראות שהכלים שיצרנו עוזרים לאותם אנשים להפיק את מלוא היכולת שלהם.  הילדים שלי כבר נולדו לעולם שבו קיימים המכשירים שלנו, משהו שהיה לגמרי מדע בדיוני בילדותי. בגיל 4 הילד שלי כבר "קרא" באושר ספרים למרות שהתפתחותית עדיין לא היה מסוגל להבין את הסימנים על הדף. זה מקסים לראות שהם מקבלים את זה כמובן מאליו.

> האתגר הכי גדול שלנו הוא שהטכנולוגיה שאנחנו מייצרים תהיה אמינה כמה שיותר. זה יחסית קל להגיע ל-70% אמינות. יותר קשה להגיע ל-80% אמינות. לעשות את הקפיצה מ-97% ל-99% אמינות – זה מאתגר ביותר. כדי שבן אדם עיוור יסמוך על כלי, הכלי הזה חייב להיות אמין. על זה אנחנו עובדים מדי יום ומשפרים את הטכנולוגיה שלנו כדי שתמשיך להשתפר ותהיה יותר ויותר אמינה. יתרה מכך – אנחנו אמנם עובדים על דברים מאוד מתוחכמים שחייבים להיות "ארוזים" בצורה פשוטה ונגישה כדי שכל אחד יוכל להשתמש בהם. בין אם מדובר במישהו בן 100 או בן 6. חלק מהאתגרים שלנו עוד לא פגשנו כי אנחנו עובדים על טכנולוגיה כל כך מתקדמת. חלק – הצלחנו לפתור. למשל – בעיית "מסיבת הקוקטייל", הצורך להפריד בין קולות של שני אנשים שנמצאים בסביבה רועשת. זו בעיה שהוגדרה כחסרת פתרון במשך עשרות שנים ואנחנו פתרנו אותה באמצעות המכשיר שקורא שפתיים והבאנו מוצר לשוק.

> התחלנו עם כבדי ראיה, המשכנו עם כבדי שמיעה, ואנחנו מתקדמים בבניית התשתיות שיאפשרו יכולות מדהימות נוספות. הסלוגן שלנו הוא Empowering People ויש עוד הרבה לעשות. זו משימה אינסופית. אנחנו ממציאים ובונים כלים לקראתה. ישנן המון שאלות מאד מעניינות בעולם ואני סקרן לדעת על כמה מהן אוכל לענות.

קראו פחות
לירון עזריאלנט

לירון עזריאלנט

לירון עזריאלנט
נולדה בתל אביב. נשואה, עוד מעט תהיה לאמא לילדה. למדה בתיכון עירוני ד' בתל אביב. התגייסה בגיל 17 במסגרת תכנית תלפיות אך עזבה את התוכנית וסיימה את שירותה הצבאי בחיל מודיעין ביחידת מחקר ופיתוח ב־8200, שם ביצעה הוכחות היתכנות לטכנולוגיות חדשות. השלימה את לימודיה לתואר ראשון בפיזיקה ומתמטיקה באוניברסיטה העברית בירושלים. היא בין הבוגרים הצעירים ביותר בתכנית לתואר שני כפול של המכון הטכנולוגי במסצ'וסטס (MIT) – במדעי המחשב ובמנהל עסקים.

קרא עוד
עבדה כיועצת מיזוגים ורכישות בחברות הייעוץ העסקי המובילות בעולם – ביין אנד קומפני באטלנטה ו־PwC בניו יורק ומנהלת השקעות בכירה בשלוחה הישראלית של קרן ההון סיכון בלאמברג קפיטל. כשהייתה בת 30 בלבד, הקימה לירון עזריאלנט את Meron Capital (מירון קפיטל) ומשמשת כשותפה מנהלת.

ב-14.06.2019 לירון תשתתף בפאנל בוגרות האוניברסיטה העברית מתחומי הטכנולוגיה והחדשנות במפגש חד פעמי ובוגרי העברית נכנסים בחינם! הירשמו עכשיו - http://bit.ly/2JpOtsU

ציטוטים:

...כשיצאתי מתכנית תלפיות ורציתי להמשיך מיד לתואר מתימטיקה/פיסיקה "אזרחי" גיליתי שהמערכת לא ממש בנויה לזה. אבל האוניברסיטה הייתה ממש גמישה, נתנו לי להגיש תרגילים בפקס, לבנות תוכנית לימודים אישית וממש הלכו לקראתי כך שסיימתי את התואר תוך שלוש וחצי שנים מהגיוס...

...הייתי רוצה לדעת לבנות דברים...

...מאוד אהבתי את מתמטיקה ופיזיקה אבל הרגשתי שזה לא מספיק קונקרטי...

...לא רציתי להישאר מתכנתת, רציתי להתעסק גם בניהול כך שהתכנית הכפולה ב-MIT הייתה Nobrainer...

...אף פעם לא משך אותי להיות עורכת דין...

...הייתי רוצה לנגן על גיטרה...

...החוויה בתלפיות הייתה מאוד יוצאת דופן...

...ירושלים היא עיר מאוד יפה, קצת מאכזבת בסופי שבוע אבל ראשון עד חמישי היא מקסימה...

...הרמה האקדמאית היא יוצאת דופן. ללמוד ב-MIT לתואר שני אחרי העברית... לא היה קל אבל הייתי מוכנה ליותר...

...היה חסר לי קצת קורסים "עגולים" יותר. ב-MIT מחייבים אותך לקחת קורסים משלימים שונים. בעברית אפשר היה לסיים את התואר מבלי לשים מספיק דגש על דברים כמו השתתפות בשיעור, דיבור מול קהל ושיעורי העשרה, וזה חבל לדעתי...

...אולי הייתי רוצה להעמיק יותר בתעשייה, לבלות יותר זמן בחברות יצרניות ממש. צריך מיקס של הכל...

...כבר אין "לייפרס", האדפטציה נהיית הרבה יותר חשובה...

...צריכים ללמוד משהו כמה שיותר כללי, כמו מתמטיקה...

...הייתי רוצה לנהל סטארט אפ...

...מדעי המחשב זה סוג של תואר שפותח את הראש...

...לקלוט ולהבין אנשים זה מה שהכי חשוב. זה מה שעוזר לי גם בחיים וגם בעבודה...

...אני מעריצה את אמא שלי. היא מאוד מאוד מאוד חזקה, נחמדה אבל גם חזקה וקשוחה. אני רואה את זה גם ביחס של אחרים אליה – הם גם אוהבים אותה וגם קצת מפחדים ממנה. היא לא קרייריסטית אבל ברגע מסוים פשוט הבינה שהיא צריכה לעשות את זה. ופשוט עשתה...

...אנשים נורא נתפסים לסופרלטיבים ולחדשנות לשם חדשנות, כל ה-Uber for this, Innovative, Cutting Edge. פשוט תסבירו מה אתם עושים...

...אנשים שאומרים "אני אעשה ככה וככה" וזה קורה – מדליקים אותי. יכולת ביצוע זה כישרון...

...אני לא אוהבת חד-צדדיות. כשאנשים מסרבים או לא מצליחים לראות סיטואציה מהצד השני...

...לא אוהבת את המילה Inspirational...

...דיזנגוף סנטר. גדלתי שם. זה גם קניון אבל גם מבוך עם מערת עטלפים, גן אורגני...

...לא הייתי רוצה להצטרף לכת...

...הדבר הראשון שהייתי עושה זה לאסור פייק ניוז. הייתי מארגנת מנגנון שהיה בודק מה אמתי ומה לא...

...עוזרת אישית אוטומטית, זה מה שחסר לי...

...אמא שלי חושבת שאני עדיין מתכנתת...

 

קראו פחות
Sophie Shulman

סופי שולמן

Sophie Shulman

סופי שולמן. נשואה, אם לשלושה. נולדה בסנט פטרסבורג, רוסיה, עלתה לארץ ב-1990. למדה בגימנסיה ריאלית בראשון לציון במגמה ביוטכנולוגית. שירתה ביחידת 8200. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ויחסים בין-לאומיים מהאוניברסיטה העברית. ב-1999 החלה לעבוד בתור כתבת כלכלית ב"הארץ". ב-2004 הקימה מדור של צרכנות פיננסית ב"מעריב" והייתה לעורכת מוסף שוק ההון. בשנת 2008 סופי קיבלה הצעה להקים את המדור הכלכלי ב"ישראל היום". ב-2009 הפכה לסגנית עורך של האתר "כלכליסט" בהקמה ובשנת 2014 מונתה לעורכת מוסף שוק ההון בעיתון "כלכליסט". בשיתוף עם גלית חמי חברה ספר "להמציא כל בוקר מחדש".

קרא עוד


ב-14.06.2019 תנחה סופי את פאנל בוגרות האוניברסיטה העברית מתחומי הטכנולוגיה והחדשנות. הן תדגשנה את מקומה של האוניברסיטה העברית בהתפתחות המקצועית שלהן.

ציטוטים:

...רפואת שיניים זה בהחלט לא בשבילי...

...תמיד רציתי ללמוד יחסים בין-לאומיים וגם תמיד רציתי ללמוד בירושלים, כך שהכל התחבר...

...חשבתי שמיד עם תום הלימודים אלך להיות צוערת במשרד החוץ...

...ההורים שלי רצו שאני אשלב את היחסים הבין-לאומיים עם מקצוע "אמיתי". כך הגעתי ללימודי כלכלה שבמהרה הפכו למנהל עסקים...

...אני אוהבת את העבודה שלי מהרגע הראשון...

...התאהבתי במסדרונות של העברית ביום ההכרות...

...האוניברסיטה העברית זה הכי קרוב ל-Ivy League שאפשר לקבל בארץ...

...אני אוהבת להקים דברים...

...אהבתי את החופש לבחור מה שבאמת מעניין אותי...

...למרות שאני מתעסקת בכלכלה אני מרגישה שאני יותר מיישמת את הכלים שקיבלתי ביחסים בין-לאומיים - יכולות אנליטיות, יכולת להסתכל מלמעלה...

...כשאתה חי במעונות כל החיים שלך הם בתוך האוניברסיטה...

...אולי הייתי לומדת את תולדות האמנות...

...רוב הדברים שאני יודעת על כלכלה ושוק ההון למדתי תוך כדי כתיבה ולא בלימודים...

...בדיוק מהסיבה שהעולם היום הוא כל כך דינמי ומשתנה, בלימודים צריכים ללכת עם הלב וללמוד מה שבאמת מעניין אותך...

...אנחנו ממש באמצע מהפכה טכנולוגית שאף אחד לא באמת יודע לאן היא תוביל...

...החוויה של ההגירה נתנה לי הרבה מאוד כלים במובן של להיות יותר עצמאית, יותר בוגרת, יותר אחראית...

...לדעתי כל אחד צריך לגור תקופה מסוימת בחו"ל כי זה נותן לך פרספקטיבה אחרת ומרחיב לך את האופקים ואת הידע...

...הכל היום זה "Buzz Word" למרות שזה ממש לא כך...

...אני אוהבת מוסיקה חכמה – שירים של לאונרד כהן, איימי וויינהאוז...

...לא אוהבת כשמשקרים לי. ובתור עיתונאית אני נתקלת בזה די הרבה...

...אם פוליטיקה הייתה למשהו פחות מושחת אולי הייתי רוצה לעסוק בה...

...ככל שאתה מתבגר הזמן רץ יותר ויותר מהר ואתה לא מספיק ליהנות. הייתי רוצה להאט אותו...

...אני אוהבת את השקט של היער...

...ילדים שלי מתלהבים מהעבודה שלי. הם חושבים שאני מעין סלב ועדיין לא ממש מבינים את השליחות שיש בזה...

...לא תראו אותי הולכת על גחלים לוהטות...

...תמיד רציתי לנגן על סקסופון, חבל שאין לי שמיעה מוסיקלית...

...אולי אני אשמע כמו מלכת היופי אבל באמת הייתי רוצה שפשוט יהיה שלום בכל העולם...

...חבל שעדיין לא המציאו גלאי שקרים...

...אני מעריצה אנשים כמו סרגיי ברין. לא רק שהוא המציא משהו שאנחנו לא יכולים לחיות בלעדיו, הוא גם נשאר בן אדם יחסית רגיל. אני אוהבת לחשוב שאולי, אם הייתי מקשיבה יותר ולומדת מתמטיקה יותר, הייתי יכולה להיות במקומו...

...אני לא רגילה ששואלים אותי שאלות, בדרך כלל אני בצד השני...

...מעולה...

 

 

 

 

 

 

צלם: תומריקו, ידיעות אחרונות

קראו פחות
עוד סיפורי בוגרים >