check
מדור "הסטודנטים" | הפקולטה למשפטים

מדור "הסטודנטים"

מדור "הסטודנטים"

שגיא חורי

אחרי הסמסטר הראשון (וכמובן אחרי תקופת המבחנים) אספנו מספר סטודנטים שיספרו לנו על החוויות בפקולטה, על תקופות המבחנים ועל המחשבות והרצונות שלהם להמשך הלימודים.

tald טל דביקו,  שנה א' וירושלמית במקור, ידעה כבר מילדות שהתחום שהיא רוצה ללמוד הוא משפטים. אמנם הסמסטר הראשון היה אינטנסיבי עבורה, אך בתוך האתגר היא מצאה עניין רב, ובמיוחד בקורס דיני עונשין של פרופסור דורון טייכמן. טל מספרת שתקופת המבחנים היתה תקופה לא פשוטה, אך היא נהנתה מהאתגר והיא נהנית מההשתתפות בחוויה הסטודנטיאלית בפקולטה, ומהערבות ההדדית בין הסטודנטים בשנתון.

 

 

dvir_01 דביר אביעם, עתודאי מראשון לציון, כבר נמצא בשנתו השנייה ללימודים. דביר סיפר לנו שהסמסטר הראשון בשנה א' התחיל בצורה קצת קשה מבחינה חברתית ואקדמית, בעיקר בגלל פערי הגילים. אולם, הוא אומר, עם הזמן הבין איך הדברים פועלים וכרגע הוא "נהנה מכל שנייה". תקופת המבחנים הראשונה היתה עבורו מאוד לחוצה ומלאת חוסר ודאות, ולדעתו, אם היו מוסיפים בסמסטר הראשון כמה בוחני אמצע הדבר היה מספק ניסיון חשוב לפני המבחנים המשמעותיים הראשונים. דביר מציין את הקליניקה לזכויות האדם כחוויה מאוד משמעותית: "העבודה המשפטית המגוונת, האנשים והניסיון הופכים את הקליניקה לחוויה שהיא חובה למי שלומד בעברית, וחבל לפספס כזאת הזדמנות".
lior

עבור ליאור חורי, תושבת רעננה במקור ותלמידת שנה א' בפקולטה, הסמסטר הראשון היה מבלבל, מלא באפשרויות רבות, הזדמנויות חדשות, אנשים חדשים וצורת לימודים המלווה בחשיבה אחרת לגמרי. למזלה, מעידה ליאור, תקופת המבחנים עברה עליה בצורה הרבה יותר קלה מכפי שציפתה. כמו הרבה סטודנטים בפקולטה, גם ליאור מרוצה באופן מיוחד מצוות המזכירות המעולה והאכפתי, שעושה עבודה מופלאה. "כל חברות הצוות תמיד קשובות לכל בעיה שיש ותמיד מוצאות פתרונות יצירתיים."