check
תואר שני MBA | בית הספר למנהל עסקים 

תואר שני MBA

תואר שני במנהל עסקים – המקום להוביל

התכנית לתואר מוסמך במנהל עסקים נבנתה בהתאם לצרכי המשק הישראלי והעולמי. התכנית מעניקה לך את הכלים הדרושים לך להצלחה בעולם העסקים ומבטיחה לך מקפצה להתמקצעות בניהול.התוכנית לתואר שני נבנתה בהתאמה לצרכי המשק הישראלי והעולמי ומעניקה את הכלים הנדרשים להצלחה בעולם העסקים והניהול.

רבים מבוגרי התואר הראשון בוחרים לחזור לאקדמיה, להעמיק את הידע שלהם, להרחיב את האופקים ולפתח כיווני מחשבה חדשים, על ידי הוספה של פן עסקי להשכלה שלהם.

אנו מציעים לך לימודים מתקדמים בכל אחד ממסלולי ההתמחות, עם טובי המרצים והמרצות, ובגישות העדכניות והמתקדמות ביותר, בתחום החקר שבחרת.

תואר שני במנהל עסקים מתאים לכולם - בעלי תואר ראשון במגוון תחומים, שרוצים להרחיב את ההשכלה שלהם ולקבל כלי ניהול עסקיים, חוקרים וחוקרות בנשמה שרוצים להתקדם למסלול מחקרי, ומנהלות ומנהלים שרוצים לחזור למשרד בכוחות מחודשים.

תואר מוסמך במנהל עסקים הוא קפיצת מדרגה להתמקצעות בעולם העסקי. יותר ויותר בעלי תואר וניסיון מקצועי במגוון תחומים בוחרים לחזור לספסל הלימודים ולהוסיף את הפן העסקי להשכלה שלהם.

זה המקום להרחיב אופקים ולפתח כיווני מחשבה חדשים.

ניתן לשלב לימודי תואר שני עם לימודים לדוקטורט, עם דגש על פיתוח כלים להקמת חברות הזנק (סטארט-אפ). 

תכנית הלימודים בבית הספר נבנתה במטרה לאפשר לסטודנטים ולסטודנטיות להתמחות ולרכוש ידע עיוני-מחקרי מעמיק ורלבנטי, בתחומים מרכזיים של מנהל עסקים, ומקנה את הכלים הדרושים להצלחה בעולם עסקי מוטה טכנולוגיה.

אצלנו ב-HUBS מדגישים מצוינות ומקצוענות. סגל המרצות והמרצים שילמדו אותך נמצאים בחזית הידע העולמי בתעשייה ובמחקר, והתכנית מספקת חווית למידה איכותית וחשיפה לפרקטיקות העדכניות ביותר של עולם העסקים.

העשורים האחרונים מאופיינים בהתקדמות טכנולוגית מואצת, שסוחפת בין היתר גם את עולם העסקים. הבנקאות, הנדל״ן, עולם ההשקעות והביטוחים מתקדמים בצעדי ענק לדיגיטציה מוחלטת, וכדי לא להישאר מאחור, עלינו לרכוש את הכלים שיאפשרו לנו לעמוד בקצב.

התכנית מציעה לך שני מסלולים – מסלול רגיל ומסלול מחקרי:

 

התכנית מחולקת לשני מסלולים – רגיל ומחקרי

המסלול הרגיל מעניק מגוון התמחויות לבחירה. לבחירתך - מימון ובנקאות, שיווק, Fintech, אסטרטגיה ויזמות, BioMed ועוד. במסלול הרגיל ניתן להתמחות בשני תחומים, כדי לרכוש ראייה רחבה יותר, או להתמחות בתחום מורחב אחד, כדי להעמיק וללמוד עוד קורסים ישומיים ומחקריים.

המסלול המחקרי (עם תזה) נפתח בשנה השנייה לתואר המוסמך, ומאפשר לסטודנטים מצטיינים להמשיך במסלול אקדמי בתחום התמחות לבחירתם. מידע נוסף על לימודי מוסמך במסלול מחקרי כאן

 

8 סיבות למה ללמוד דווקא אצלינו

  1. בגלל הרמה

    האוניברסיטה העברית מובילה בישראל ומדורגת דרך קבע ברשימת 150 האוניברסיטאות הטובות בעולם. הלימודים בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית עומדים בתקנים הבינלאומיים ומשתווים ללימודים באוניברסיטאות המובילות בעולם.

  2. בגלל הגלובליות

     

    בית הספר מציע לך חווית לימודים בינלאומית. המרצות והמרצים שלנו מלמדים גם באוניברסיטאות בחו"ל, ומכינים אותך לעבודה בעולם עסקים דינמי וגלובלי. התכנית תזמן לך מפגש אישי עם סטודנטים וסטודנטיות מרחבי העולם - במסגרת התכניות הבינלאומיות שלנו, משלחות, קורסים משותפים עם אוניברסיטאות אחרות, חילופי סטודנטים, ותחרויות בינלאומיות.
  3. בגלל המרצים

     

    בתכנית הלימודים משולבים מרצות ומרצים בכירים מהארץ וממוסדות מובילים ברחבי העולם. לכולם נסיון נרחב בעולם העסקים, גם באקדמיה וגם בעולם העסקים.
  4. בגלל ההתמקצעות

     

    מגוון רחב של התמחויות שאחת מהן תתאים בדיוק למסלול אליו רצית להגיע. הלימודים באוניברסיטה העברית מהווים מקפצה מקצועית לשוק התעסוקה, בזכות המוניטין ובזכות העובדה שתכנית הלימודים נבנתה במיוחד על מנת להכין אותך לתפקידי מפתח בניהול.
  5. בגלל הנגישות - 2 קורסים אונליין בשנה

     

    המציאות של היום לימדה את כולנו, שלמידה מקוונת היא יעילה ומועילה. אצלנו ניתן לבחור להשתתף בשני קורסים אונליין, במסגרת MBA מהבית.
  6.  בגלל הנטוורקינג

     

    הקשרים שנוצרים לאורך התואר משרתים את הבוגרים והבוגרות שלנו לכל אורך שנות הקריירה שלהם, כחלק מקהילת בוגרים ובוגרות, המובילה את המדיניות הכלכלית והעסקית בישראל.
  7. בגלל החדשנות

     

    בית הספר מקפיד להיות בחזית הידע ומתעדכן מדי שנה בהתמחויות רלוונטיות לסביבה העסקית המתחדשת והדינמית. בשנים האחרונות הוספנו למערך הלימודים שלל תחומים חדשנים, וביניהם לימודי אינטרנט, BioMed   Data Science, Fintech, ועוד.
  8. בגלל היזמות

     

    הלימודים אצלנו יחשפו בפניך את עולם היזמות המרתק, באמצעות תחרויות, משלחות, מפגש עם מרצים אורחים ויזמויות מכל תחומי החיים.

כל התשובות לכל השאלות שלך כאן